Sunday, February 21, 2016

Ootamatu kanaldamine

Eile oli mul äärmiselt huvitav kogemus, kus ma hakkasin kellelegi nö ennustama ja eneselegi ootamatult leidsin ma ennast vaatavat läbi kellegi teise silmade.

Algusest peale rääkides oli olukord selline.
Üks naisterahvas soovis teada, et kas tema ellu on oodata armastust.
Seda küsimust lugedes nägin ma momentaalselt nägemust sellest naisest ja tundus nagu ma oleksin teda vaadanud kellegi teiste silmade läbi, sest ma nägin ennast istuvat laua taga. Ma jälgisin seda naist ja iga kord kui ta silma alla sattus, tundsin kõhus liblikaid.
Hakkasin huvi tundma, et kelle silmade läbi ma siis seda kõike näen ja hetkega olin justkui peegli ees ja nägin sellist kõhnema kehaehitusega ja väiksema peaga vanemat meest.

Kirjutasin loomulikult sellele naisele, et on keegi, kes on temast sisse võetud, kuid ei ole otseselt midagi öelnud. Ta on veidi tagasihoidlik.

Tuli välja, et sellel naisel oli juba aimduski, et kes see inimene konkreetselt olla võib. Minu kirjeldusele näitas ta mulle selle mehe pildi ja ma olin jahmunud, kui sarnane see mees oli sellele, mida ma oma nägemuses nägin.

See oli äärmiselt omapärane ja meeldiv kogemus. Kui see naine nüüd selle mehe kohvile kutsub ja tulebki välja, et mehel on selliseid tundeid selle naise suhtes ja see naine tuleb mulle selle kohta tagasisidet andma, siis annan ka siia teada.

No comments:

Post a Comment