Monday, February 8, 2016

Minu uus aura - kristall aura

Tegin juttu ühe tuntud Ameerika alkeemikuga, Pamela Aaralyn-iga. Küsisin temalt konkreetselt oma aura kohta, sest ma pole nüüd aastaid päris kindel olnud, mis minu aura värv on. Pamela on siis 30 aastat tegelenud aurade ja energiatega. Ta on kirjutanud mitmeid raamatuid aura värvide kohta ja neid kandvate inimeste iseloomude kohta. Juba lapsest saadik on ta näinud energiaid ja ka vaimolendeid.
Küsisin, siis nii enese lõbustuseks, et minu minu aura värv hetkel on. Selleks oli tal muidugi minu pilti vaja, mille ta ka sai. Ta ütles, et minu aura on kristall (You have crystal aura). Olin täielikult üllatunud esiteks juba sellepärast, et ma olin ikka veel arvamusel, et minu põhivärv on indigo. Ja teiseks oli mulle suur üllatus see, et selline aura üleüldse olemas on. Ma polnud sellest mitte midagi kuulnud. Nüüd olen siis targem. Õnneks oli tal kohe välja pakkuda link, kus on ta just selle aura kandjate kohta iseloomustus kirjutatud ja ma pean tunnistama, et läks täielikult täppi minu olemusega. Hakkasin juurdelema, et kas mul siis varem ikka oli indigo aura värv - äkki oli see just see hetk, kuidas ma ennast tundsin. Pilti tehes olin äärmiselt lõõgastunud olekus. Noh igal juhul panen siia ka Pamela kodulehekülje lingi ja eraldi ka veel kristall aura iseloomustuse.

No comments:

Post a Comment