Wednesday, March 16, 2016

Sõnum lähedaselt lähedasele

Kõigile, kes veel ei tea. Ma olen hoidnud oma "ande" saladuses. Teavad vaid mulle kõige lähedasemad inimesed ja ma tean, et sealt see informatsioon kuskile rändama ei lähe - või kas ikka ei lähe?
Juba mõni päev on mind külastanud üks hing, kes soovib oma lähedastele sõnumit edastada. Ma isegi tean, kes see on. Ma teadsin teda isiklikult. Ta suri, kui olin alles väike. Ta oli minu sugulastele väga tähtis ja kallis inimene. Muidu oleks kõik ok, aga need sugulased ei tea minu andest veel midagi. Probleem ongi selles, et kuidas ma annan edasi sõnumi, kui ma ei soovi, et keegi neist minu kohta teaks. Vähemalt veel mitte.
Hing on juba nii rahutu, et on hakanud isiklikult sekkuma. Eile ta saatis selle inimese telefonilt mulle tervitava teate, kes on seotud selle hingega. See inimene, kelle telefonilt teade tuli, muidugi vabandas ja ütles, et ei tea mis tema telefonil viga on, kuid mulle oli see selge. Hing on olnud minuga juba paar päeva ja ma sain aru, et tal on kindel soov oma sõnum edastada.
Ma ei ole ikka veel otsustanud, kuidas edasi peaks toimima. Sõnum on vaja edasi anda, aga kuidas?

No comments:

Post a Comment