Friday, March 4, 2016

Omapärane kadunukese kanaldamine

Eile, kui olin koostamas tavapärast energia lugemist ühele noorele naisterahvale, ma sain külastuse hingede maailmast. Minu juurde tuli keskeas täidlasem meesterahvas. Tal olid tumedad juuksed ja ümar nägu. Ta näitas mulle milline ta inimesena oli - rõõmsameelne ja avatud. Tal oli palju sõpru ja tuttavaid. Teda jäädi väga igatsema. Ta näitas mulle ka väikest tüdrukut ja seda kuidas ta lennutas teda lae all ja neil kummalgil olid näol suured naeratused ja nad olid rõõmsad. See järel näitas ta mulle ketti, mille küljes oli medaljon või lahtikäiv ripats - selle juures oli ta ise nii uhke ja ühtäkki talitsetud. Järgmisena ta näitas kuidas ta hoidis sules beebit ja mööda tema põski voolasid alla rõõmupisarad. Lõpetuseks ta saatis suudlusi ja kallistusi sõnumiga "Minuga on kõik hästi, ma valvan teie üle".
Sel hetkel arvasin, et ta astus esile just selle noore naise jaoks. Mul pole varem midagi sellist juhtunud ja tõlgendasin seda selliselt, kuid valesti. Tuli välja, et see ei olnud sellele noorele naisele. Hiljem kui olin avalikult rääkinud mehest, kes esile astus. Teatas üks vanem keskeas naisterahvas, et tegemist võib olla tema isaga, kes lahkus siit ilmast, kui tema ema temaga rase oli. Ta ei näinud oma isa kunagi, aga oli ette kujutanud, kuidas tema isa teda lennutab ja kuidas neil koos tore on. Siin hetkel ma olin juba hämmastuses, millise sõnumi too mees suutis oma tütrele tuua. Vähe sellest, tütar jätkas oma juttu ja rääkis, et kuna isa kunagi oma sündimata last näha ja hoida ei saanudki, siis oli ema pannud ripatsi sisse ultraheli pildi beebist. Olin šokeeritud.

Pean rohkem ja rohkem harjutama hingedelt sõnumite edasi andmist, et tulevikus oskaksin seda tõlgendada. Või kas seda ongi võimalik õppida. Sõnum ju ei ole mulle vaid sellele, kes selle saab ja ta sai selle kätte "Loud and clear".

Ma ei suuda taas ära tänada kõike ja kõiki, et ma olen suuteline selliseid asju tegema.

No comments:

Post a Comment