Tuesday, March 8, 2016

Öine hingede sadu... ja sõnum teispoolsusest.

Viimasel ajal, eriti peale seda, kui olen hakanud hingesid kanaldama, on minu uni olnud lihtsalt öeldes kirev.

Hetk kui silmad sulen on minu ees meeletu nägude laviin. Ütlen selle kohta hingede torm. Ma näen sekundi jooksul vist 10 nägu korraga. Ma ei tea kust ja miks nad tulevad, aga oletan, et nad soovivad minu kaudu ühendust võtta oma kallitega. Ma usun, et mingi aja pärast ma harjun sellega, aga hetkel on minu uni veidi häiritud, sest ma tunnen, et mu aju mõtleb ka siis kui ma magan. Hommikul kui ärkan on tunne, nagu oleks just matemaatika eksamit teinud.

Aga see selleks. Tegelikult täna hommikul, kui ärkasin, siis kõlas minu peas üks ja sama lugu uuesti ja uuesti. Keegi soovib oma lähedastele sõnumi edasi anda.

Sõnum on sellele, kes seostab selle loo oma siit ilmast lahkunud inimesega. See võib olla lugu, mida mängiti matustel või tema lemmiklugu või lugu, mis seostub ühise mälestusega. Ta tahab öelda, et on ikka veel Sinu lähedal ja kuuleb, kui Sa temaga räägid. Ta paneb vahel oma käed sinu õlgadele ja sa võib-olla isegi oled seda tundnud ja mõelnud, et "kas see oled Sina". Ta ütleb vastuseks "Jah!".

No comments:

Post a Comment