Wednesday, January 27, 2016

Usk enesesse ja sess selgeltnägijaga

Minu kõige suurem probleem selgeltnägemisega on see, et ma ei usalda oma intuitsiooni. Ma õpin ennast usaldama iga päevaga ühe enam, kuid see ei ole kerge.

Olen isegi mitme selgeltnägijaga ühendust võtnud, et nad kinnitaksid midagigi, mida ma olen intuitsiooni kaudu teada saanud, aga kõik mida mulle öeldakse on ikka ja alati see, et usalda ennast, sa oled võimsam, kui sa ise usud. Niisiis olen hakanud ma tegema energia lugemisi inimestele lootuses teada saada kas midagi läheb täppi ka. Kummaline on see, et ma ei olegi kelleltki tagasisidet saanud. Ma loodan, et asi ei ole selles, et ma täielikult mööda asjadega panen. Hehe.

Tegelikult palju asju olen ma täppi ka saanud, kuid vaid mina olen olnud kontrollijaks. Tahaks, et keegi teine ka kinnitaks.

No see selleks. Räägin lähemalt minu kokkupuudetest kahe selgeltnägijaga, kes elavad USAs. Üks on kuskil minu vanune noor naine ja teine on 18 aastane noor poiss, kes tegeleb meediumina.

Naise nimi oli Jane ja kui ma temaga rääkima hakkasin, siis kriiskas ta kohe, et mul on meeletu energia ja et minust oleks selgeltnägijaks. Ta kinnitas mulle, et mul on suured võimed ja et ma võiksin juba alustada selgeltnägemisega tegelemist.
Rääkisin talle ka kassist keda ma mõni kuu tagasi voodil kuulsin ja ta ütles, et see on  üks minu teejuhtidest. Too naine tundus vähe teistmoodi. Ma tundsin, nagu ta ei ole väga ehe, aga tagant järele mõeldes - ega kõik ei olegi valgusekandjad kes selgeltnägijad, sest nad on sündinud selle võimega. Valgusekandjaks tänapäeval õpitakse, õpetatakse iseennast.
Peale selle rääkis ta veel kuidas ennast selgelt nägema aidata, aga ei midagi uut. Mediteerimist ja muud sellist.

Teine selgeltnägija/meedium, kelle nimi on Clint, rääkis mulle rohkem. Ma tahtsin vanaisast kuulda ja temast ta ka rääkis. Tahtsin veel, et ta räägiks millised minu teejuhid on, siis muutus ta jutt, et ma pean ennast rohkem usaldama - selliselt nagu sa neid näinud oled, sellised nad ka on. Küsisin ma selle küsimuse just selle jaoks, et keegi mulle minu nähtut kinnitaks, sest ma kahtlen oma võimetes.
Peale vanaisa tuli üllatusena läbi veel üks tegelane.. kass. Ma olin täiesti hämmingus, et jälle see kass tuli külastama. Kui ma rääkisin talle oma loost kassiga (ma muide ei ole siia vist kirjutanudki oma kassilugu - pean seda vast tegema), siis ei maininud ta midagi sellest, et ta minu teejuht oleks. Ta oli siiski enda loo juures kinni, et see on kass kes mul on olnud ja ta tuli mind külastama. Ainuke kass keda ma ise teadlikult mäletan, on minu kallis Ledy, kes on veel elu ja tervise juures.. Olin teadagi üllatunud sellest kassist. Ja üha enam mind hämmastab see lugu. Siis aga saatis Clint mulle eraldi pildi, et milline see kass välja nägi ja ma hakkasin kahtlema, et kas see võib olla lapsepõlvest kass, kes oli meil minu esimesed eluaastad ja keda ma ise ei mäleta aga kellest olen lugusid kuulnud. Ma ei ole veel seda lugu vanaemaga kinnitanud, aga võtan asja käsile :)
Sisetunne on selle poolt, et tegemist on kuju muutva teejuhiga.

EDIT: Kass siiski ei ole minu lapsepõlve kass ja üha enam ja enam olen eneses kindel, et tegemist on minu teejuhiga, kes on küll ühena minu kassidest ka maa peal minu juurde tulnud.

No comments:

Post a Comment