Saturday, January 30, 2016

Energiate lugemine

Olen nüüdseks kahele inimesele sooritanud energia lugemise - see käib siis sedasi, et ma vaatan inimese pilti ja hakkan tema iseloomu ja elu kirjeldama. Mõlemale kellele selle olen sooritanud on olnud äärmiselt rahul tulemusega ja öelnud, et enamus ongi täppi läinud. Kohtasin neid inimesi selgeltnägijate kommuunis, kus harjutatakse ja õpitakse selgeltnägemist. Üks oli inglane ja teine ameeriklane.
See üllatas mind, sest ma ei arvanud, et mul midagi täppi läheb. Läksin selle peale välja, et tulgu mis tuleb. Ma räägin nii nagu ma seda informatsiooni saan ja kui lähebki valesti, siis kogun ennast uuesti ja mingi aja pärast lähen uuele katsele. Otsustasin, et mul ei ole aega raisata ja vaatan tõele näkku, et kas tuleb midagi välja või ei.
Minu jaoks kogu protsess näeb välja sedasi, et ma vaatan inimese pilti ja hakkan neid oma vaimusilmas nägema, kuidas nad midagi teevad - näiteks viimase puhul nägin konkreetselt, kuidas tal oli väike koer sules ja jalutas oma suures majas äärmises õndsuses. Tema keha liikumist isegi sain kirjeldada ja öelda selle põhjal, et inimene on aastaid joogat harrastanud. Tunnetasin ka tema head suhet emaga ja iseloomu. Siis ma võtsin oma lahedad shamaani kaardid välja ja hakkasin kaardipakki segama, samal ajal mõeldes just sellele mida olin tunnetanud ja vaimusilmas näinud. Kaardipakki segades segan seda nii kaua kuni pakist 3 kaarti välja hüppavad ja nende kolme kaardi põhjal teen edasise analüüsi. Olen äärmiselt üllatunud, sest ma väga alguses ei uskunud, et kaartidest midagi saan, mis ka tõsi on, kuid olen saanud just need kolm kaarti, mis neid inimesi on suurepäraselt kirjeldanud. Kaarte siis lugesin vastavalt oma intuitsioonile - ütleme et kaardi nimi oli "Inspiratsiooni tantsija" ja sellest lähtuvalt sain juba teada konkreetse inimese kohta veel enam ja intuitsiooni põhjal lisasin, mida universumist nö lugesin. Kokku sain päris pika teksti ja tagasiside oli, et "pretty much everything is point on", "Amazing read". Olen enda üle nii uhke ja usaldan oma intuitsiooni veel enam.

Mõlemad, kellele energia lugemist tegin, tegid ka mulle vastutasuks ja viimane luges mind konkreetselt nagu raamatut. Ta nägi täpselt mis mind vaevab, palju mul lapsi on ja et olen viimasel ajal kurnatud olnud. Ta ütles konkreetselt välja, et pean tegelema lapsepõlves hüljatusest tingitud emotsioonidega, mis oli 100% tõsi ja sellest ma ju olengi lähemalt rääkinud oma eelmistes postitustes. Ütles ka seda et ma arvan, et ma ei ole väärt elus teatud asju - mis jälle on minu eelmistes postitustes jutuks olnud.

Ehk teen sellest viimasest sessist selgeltnägijaga ka eraldi postituse, et mul endalgi kunagi hiljem seda hea lugeda oleks. :)

Lisan siia alla veel omapoolse teksti, mida ma viimase inimese kohta sain:

" First of all, dear Opal – I feel as  if You are a very joyful person. You are very grounded and peaceful minded. I see Your movements being calm, easy, and regulated. It feels as if You do yoga for a while now or some other movements. I see You speak to peole with ease and are a very kind person. I see a great relationship with Your mother.
Now to the part what cards tell me about You
J
You are someone who “knows” people – here I meant this that You kinda sense what someone is like in the first few minutes You spent with them. This way You know when to keep away from someone and then also sense the people You might hit it on quite well.
You are a very truthful person – You say how things really are. You see the beauty in everything. You see love where there seems to be everything else but love. As a spirit I see You on a field of wild flowers and You breathing and getting Your energy from them. It almost feels as if You are a fairy Yourself.
You are an old soul and this is sensed by the people around You – it feels as if they have some kind of respect for You and Your wisdom. You have an inner knowing of everything – You are very connected with the universe. You have a very strong intuition. You respect others around You and that includes also animals. You are not afraid to face fear in the eyes – You are strong and brave.
If life brings labyrinths on Your way it almost feels as if You yell “Bring it on”. You are someone who fights the odds. You show example to Your loved ones and You want to be an example because You are aware of what You do and this is one of the reasons You want to be an example for others who maybe don’t feel like they could do life.. and there come You and be an inspiration. You act as a motivator. This said, I feel as if sometimes You get lost when problems get too familiar and forget that You have the power of defeating all. It’s Your lifes meaning to be that person – brave heart, motivator, inspiration.

I hope something was correct :D"


Ja tema vastus minu sessile:

"Wow, amazing read!! I am a motivational speaker of sorts. I have been through hell and back and I am not afraid of a challenge. I use my experiences to help others. I am kind to all and avoid those who I do not feel vibe with me. Pretty much everything you said is on point. Well done!"

No comments:

Post a Comment