Wednesday, April 6, 2016

Järjekordne uudne ja huvitav kanaldamise kogemus.."Hingel tuli takus"

Üritan võimalikult põhjalikult teile ära kirjeldada, ühe olukorra, mis mul tekkis seoses seansside tegemisega.
Olin planeerinud kuidagi erakorraliselt nädalavahetuseks seansi ühe meeldiva naisterahvaga, kuid hetkel, kui olin valmis seansiks oli tema kadunud justkui tina tuhka ja ka arusaadav, sest oli laupäev ja muid tegemisi palju. Mul oli siiski vaba hetk ja ma otsustasin teha sellise teistmoodi seansi, et kirjutasin täpselt kõik üles, mida ma sain inimese kohta, kelle pilt mulle anti. Järgmine päev too naisterahvas vastas mulle ja mõne sõnaga kirjutas ka kuidas kõik informatsioon tema jaoks oluline oli või ei olnud.. Kuid ma tundsin, et see ei ole kõik. Tundsin tungivalt, et miski on justkui poolik ja küsisin, et kas on äkki mõni küsimus õhku jäänud. Ja tuli välja, et oli küll, kuid sellel hetkel ei olnud taas minul aega keskenduda ja vastata nendele küsimustele. Kodus oli tegemist ja ma ei tee ka saladust, et mul on väike aastane plikatirts siin, kes pidevalt minu tähelepanu vajab.
Asi kiskus huvitavaks, sest hingel on kiire taga ja soovis, et ma neiule vastaks. Ta tuli konkreetselt minu tähelepanu nõudma. Ma sain aru et ta ei teinud seda kiusust ega pahast tahtest, aga tal oli oluline sõnum edastamiseks anda ja tema silmis oli tegemist kiirelise olukorraga. Kõigepealt mängis ta minu köögi laelambiga - sähvatas valgust ja vahepeal tuli kustus üldse ära. Järgmiseks suutis ta köögi raadio nii valjuks keerata korraga, et minu elukaaslane näost valgeks läks. Siis tundsin köögis oma jalgadel tuuleiili, kuigi aknad olid kinni ja kedagi ei olnud köögis ka kes mulle jalgade peale oleks võinud puhuma tulla. Ta puhus jalgadele, sest see oli ainuke koht kus mu nahk oli paljas ja ma seda tundsin. Lõpuks pesin parajasti nõusid, kui minu nina all hakkas nõudepesu hari kiikuma, mis oli mul riputatud kuivatusresti külge. Kõige selle juures ma teadsin, et tal on kiire taga ja ta soovib, et kirjutaksin tema tütrega edasi, et kõik mis on öelda vaja, saaks öeldud. Lõpuks me saime oma asjad räägitud ja meil oli pikk vestlus. Kõik said lõpuks oma rahu ja nii ka hing, kes mind külastas.
Soovisin teiega jagada seda juhtumit, et te teaks, et hinged on ka sellisteks asjadeks võimelised, kuid neid ei tasu karta. Nad soovivad meile vaid head ja ka selle konkreetse hinge soov oli et tema lähedastel kõik hästi oleks. Mina olin siinkohal ju vaid telefon kahe maailma vahel ja ma ei olnud oma ülesannet lõpule viinud. On olnud mul ka varem selliseid "kokkupuuteid" hingedega, kuid seda ei unusta ma vist eal. Tänan veelkord inimesele, kelle lähedase sõnumeid ma edastada sain ja kes lubas mul ka kõikide teiega seda lugu jagada.

No comments:

Post a Comment