Sunday, April 17, 2016

Sõnumid teispoolsusest - kuidas see toimub/toimib?

Tervitused kõigile huvilistele :)
Nagu te võib-olla märganud olete, siis aeg-ajalt ma postitan oma gruppi sõnumid teispoolsusest. Kuidas siis see asi tegelikult lõpuks kõik toimib ja mis juhtuma peaks.

Oma igapäevases elus olen ma hakanud saama viimasel ajal just eriti jooksu pealt sõnumeid - tunnen ennast justkui Faxi aparaadina (heas mõttes). Ühel hetkel võib hakata minu peas kummitama mingisugune meloodia, mida ma pole ehk kuulnud kümneid aastaid. Seni maani pole juhtunud, et ma kuulen laulu, mida ma elu sees kuulnudki pole. See hakkab justkui kummitama mind ja ei jäta mind ennem rahule, kui lõpuni sõnumi ära "kuulan". Ehk siis mul tuleb haarata oma arvuti ja hakata kirja panema kõik tundmused seoses selle looga. Ma räägin siinkohal näituseks ühest konkreetsest juhtumist, mille ma postituse lõpus ka siia kopeerin ja kuna see on huvitav, mida saaja asjast arvas, siis panen ka selle näituseks siia, et te teaksite ka ise kuidas asi toimib.
Konkreetne juhtum oli selline, kus ma kuulsin juba hommikul ennem voodist üles tõusmist üht lugu, mis ei läinud kuidagi mu peast ära ja ma teadsin, et tegemist on sõnumiga, mitte niisama kummitava looga, sest ma ju öösel raadiot ei kuula. Olin oma tegemised ära teinud ja lõpuks õhtul, kui pisemad kõik teki alla sai patsutatud, siis võtsin kätte ja hakkasin kirjutama. Hetkel kui kirjutama hakkan, siis mul ei pruugi palju muud ollagi, kui vaid see kummitav lugu. Nii oli ka sel hetkel, aga siis ma keskendun ja eemaldan enda energia selle väikese osa ümbert, mida ma selleks hetkeks saanud olen ja ma hakkan saama lisa informatsiooni, mille ma siis vastavalt kirja panen. Vahel ma küsin ka ise näiteks mis kuu ja mis number või täht sõnumi saajaga seotud. Seda ma teen kinnituseks sõnumi saajale. Kui olen kõik kirja pannud, siis ma loen veel paar korda üle, sest vahel ma saan justkui selgitusi või lisatavaks informatsiooni juurde. Kui tunnen, et sõnum on valmis ja kõik justkui omavahel on harmoonias ja vastavuses sellega, mis mulle anti, siis avaldan ma selle. Hetkel küll on enamus sõnumeid läinud sinna Inglise gruppi, kuid soovin tulevikus suurema osa oma energiast ja tähelepanust just oma inimestele anda. Ootan veel, et gruppi liituks rohkem inimesi. Sest tunnen, et mida rohkem on minu ümber inimesi, seda suurema tõenäosusega ma saan sõnumeid edastamiseks ja ma lausa naudin neid hetkeid.
Suurim soov on, et keegi ka tunneks oma sõnumi ära. Tavaliselt siis postitatakse vastuseks pilt inimesest, kellelt sõnum oletatavasti on. Mina siis vaatan, kas inimene pildil on sama inimene, kes mulle sõnumi edastamiseks andnud on. Vahel on aga nii, et sõnumi saatja ei näita mulle milline ta välja näeb, siis ma tunnetan pildil oleva inimese energiat ja võrdlen seda sellega, mis mulle selle sõnumiga seondub.
Lisan siia nüüd ka selle sõnumi, mille ma siin jutus näiteks olen toonud.

"Hello from heaven
This is for entertainment purposes.
Since this morning I've been hearing the song "We are the champions" by Queen. I feel there is a male energy connected to it. I have banging sensations on my head. He doesn't show himself. I smell something quite strong i don't recognise the smell but it could be some kind of cleaning liquid. I get "my friend" from the song being brought out and to be important. Th...e word teeth has importance. I see lilac colour. Number 13 has importance. I feel the person was acting quite dramatic in living aswell. I now see a siluette of a strong build male and he has a loud voice. It almost feels like he used his voice to motivate people. The more i get from him the more i get a feeling that he was into sports and he was coaching. There is something that he wants to congratulate on and i feel this has something to do with a personal achievement. He is stating that he is very very proud. He is thanking and fading from me.
Please if You feel that this message is for you, post a photo of the person in the comments. Thank you xx"

Järgmiseks keegi "tõstab käe" ja ütleb, et ta arvab, et tegemist on sõnumiga just talle ja mina palun siis postitada pildi inimesest, kellelt sõnum on. Nii siis juhtubki ja ma ütlen et kas sõnum on siis talle või ei. Siinkohal oli tegemist just selle inimesega, kes mulle sõnumit andis. Nüüd panen siia ka vastuse inimeselt, kes sõnumi sai...

" Thank you so so so much you have no idea what this means to me xx
That song we used to sing all the time I have the on cd as well everytime it's played I think of him here next to me , the head banging will be to do with his cancer that's how it started , that horrid smell is cleaning he hated it but a found it funny lol his teeth well I am not evening going there lol xx
Lilian was the colour around him as he passed number 13 is his mums birthday date it still holds great importance to me xx
Dramatic and funny with it lol xx he did work in a hall with coaches and he did at one point have a team behind him , but so did I when I worked with him lol xx i am so pleased he is proud of me thank you so so much

Uncle Hank I love you so much thank you for my wonderful message and sign you are here xx
I am in tears writing this so sorry if it comes out jubbish xx"

Loodan, et teie päevad on täis päikest ja armastust!

No comments:

Post a Comment