Saturday, December 8, 2012

Eile öine unenägu..

Tahan kirjutada siia oma väikese vahejuhtumi, mis leidis aset.. eile öösel, järgnedes kulminatsiooniga tänases hommikus.

Nimelt nägin unes, et minu kallis sugulane, kes on ka esimene fänn minu blogisid lugemas, oli loonud oma blogi. Ma nägin unenäos, et ma sain kuidagi informatsiooni, et tal on blogi ja ma juba nägin ennast ekraani ees, kus oli neli ahvatlevat kuubikut, igas neis oli Minu sugulase "energia" ja nendele sai peale vajutada. Ehk tähendas see kuut erinevat peatükki, eks tulevikus näeme. Kuid oma valikuga otsustasin vajutada ülemise rea esimese kuubiku peale, millel olid oranžikates toonides eri suurused spiraalid ja diagonaalselt üle kuubiku keerles kalli sugulase nimi. Unenägu oli väga reaalne.

Mis kõige naljakam on see, et unest ärataski mind just tema telefonikõne, milles teatas ta oma suurepärasest uudisest, et ta oli kirjutanud oma blogi inspireerituna minu blogidest.

Kahjuks on tema blogi hetkel veel privaatne, kuid tema sõnavara, mõtteterad ja intelligentsus sõnade taga, teevad selle blogi väga asjalikuks ja loetavaks. Minu arvates ei tohiks sellist pärli inimeste eest varjata, sest olen kindel, et neid keda asi huvitab on vägagi tänulikud, kui nendega jagatakse suurepärast maailmavaadet. Tema blogi on ääretult inspireeriv ja vahepeal seda lugedes oli mul tunne, et loen kellegi kuulsa kirjaniku poolt kirjutatud raamatut.

No comments:

Post a Comment