Thursday, December 13, 2012

Informatsiooni saamine.

Olen teadlik, et kõik meie ümber on tegelikult energia ja olen isegi teadlik sellest, et osad astraal-kummitused on tegelikult kellestki maha jäänud energia. Energia omanik ei pruugi olla teispoolsuses vaid tema energia võis jätta endast jälje maha.

Eeldatakse, et selgeltnägijatele tuleb informatsioon kohale sõrmenipsuga, kuid see ei ole nii. See ei ole küll raske, aga vajab keskendumist ja tähelepanu.
Hiljuti sain selle õppimiseks õppetunni. Olin küll teadlik sellest, et asi ei ole nii lihtne, kuid polnud kunagi ennast avastanud seda harjutamas või olukorrast, kus ma teadlikult selle õppetunni oleks saanud.
Otsisin hiljuti ühte objekti, mille otsimiseks olin juba kulutanud mõnikümmend minutit ja olin juba omast elemendist väljas. Otsustasin, et rahunen mõne hetke ja tegelen muude asjadega. Kui olin tagasi ise endas, siis mõtlesin, et võiksin minna kohta, kus viimati otsitavat objekti nägin. Tegin seda ja kujutasin ennast sellesse hetkesse kui viimati objekt silme ees oli ja oma meeleolu meenutasin. See toimis. Ma leidsin objekti mõne sekundiga. Tundus, nagu oleks mu energia kaheks läinud ja ma järgnesin oma energiale.

Ma ei pea ennast selgeltnägijaks, aga kuna üritan oma võimekust arendada, siis olen ääretult tänulik selle väikese õppetunni eest.

No comments:

Post a Comment