Thursday, June 26, 2014

Menstruatsioon ja toortoit

Otsustasin veidi kirjutada sellest, kuidas minu menstruaaltsükkel on muutunud toortoitumise ajal.
Nii kaua kuni ma mäletan on minu emal olnud alati valulik, vooluserohke ja kaua kestev menstruatsioon.
Nii ka minul ja pidasin seda päritavaks.
Mul on olnud valud nii tugevad, et ei ole suutnud ennast liigutadagi. Enamasti tsükli esimene päev möödus voodis ja voolus kestis kuni 8 päeva.

Niisiis oli mulle suureks üllatuseks, et minu menstruaaltsükkel sai täiesti uuesti käivitatud ja pikenes 35le päevale esiteks ja voolus tuli valutult, kestis vaid 4 päeva ja oli palju väiksem kui seda varemalt on olnud. Paksu sidet mis iga tund vahetamist vajas ei pidanud ma kapist väljagi võtma.
Tänu sellisele meeldivale üllatusele hakkasin ma selle kohta rohkem uurima ja selgus et toortoitlastel on olnud samasugused kogemused või on verevoolus hoopistükkis ära jäänud. Seega on tõstatatud lapse saamise küsimus, millele on taas mitu toortoitlasest ema elavaks tõestuseks, et sellega probleeme ei ole olnud. Jälgima peab vaid, et ovulatsioon siiski toimub. Seda saab siis kontrollida iga hommikuse basaali mõõtmisega.

Ma suudan vaid ette kujutada seda positiivset energiat ja puhtust, mis toortoidu harrastamine tagab.
Olen nüüdseks toortoidu peal olnud üle kuu aja ja tunnen kuidas iga päevaga mul on justkui rohkem energiat. Oma lemmik muusikapalade kuulmine ootamatutes kohtades toob alati tantsuliigutused kaasa ja kodus võin aegajalt tantsima hakata. Mul on pidev hea tuju ja rahu tunne, kui varemalt mu tujud kõikusid pidevalt ja ma võisin kohati oma tujude pärast väga masendunult tunda. Pidage mind hulluks kui soovite, kuid ma ootan juba mis mind ees ootab arvestades seda, et minu keha on ikka veel dedokseeruvas staadiumis, mis võib kesta kuni poolteist aastat.

EDIT 23.01.2016
Lisaks sellele, et menstruaaltsükkel pikeneb ja paraneb, soodustab see ka rasestumist, sest ma jäin päris kiiresti rasedaks, kui polnud enne toortoitumist üle aasta kaitsevahendeid kasutanud ja mõni kuu toortoidu peal olemist oli beebi tulekul.

No comments:

Post a Comment