Sunday, September 8, 2013

Love thy man.

Mõtlesin, et kirjutan väikse postituse armastusest partneri vastu.
Armastus oma partneri vastu on iga elujao jooksul väga tähtis ja oma partnerilt õpime tihti midagi sellist mida me ise eriti hästi ei mõista, kuid neil on olemas kõik, et meil aidata mõista.

Tundsin tungivat vajadust kuskile üles kirjutada ja miks ma mitte ka kõigile kes juhtuvad lugema, et kui olen saavutanud sellise hinge seisundi, kus ma mõistan ja saan aru miks ja milleks kõik suhtes toimub ja mis moodi ma olen saavutanud sellise "õnne" seisundi, mida ma loodan, et ma kergelt taas käest ei lase.

On ju suhetes alati tõuse ja mõõnasid nagu elus eneseski. Olin pikemat aega mõõna perioodi peal igas valdkonnas oma elus. Kuigi olin positiivselt meelestatud olin unustanud tunda tänulikkust kõige eest mis mul on. Hetkel olen sellises perioodis, et tunnen iga päev mitmeid kordi automaatselt iseenesest tänulikkust millegi eest mis mul on ja sel hetkel valdab minu hinge selline õnnetunne nagu esmaarmunutel ja see tõstab minu emotsioonid, meele ja vaimsuse nii kõrgele, et võin lausa öelda, et pole pikka aega ennast nii õndsalt tundnud.
Tunnen tänulikkust oma tugeva, hooliva ja armastava mehe eest, keda ma ka südamepõhjani armastan. Leidsin endas taas selle lapse, kes naiivselt ja ohtu tundmata/kartmata emotsiooniline on. Isegi, kui meil on väikseid vaidlusi, siis suudan ennast taastada sellele naiivsele tasemele, kus amastan tingimusteta ja suudan keskenduda positiivsele meie suhtes. See mind edasi ongi viinud. Tunnen õnne ja tänulikkust kõige selle positiivsuse eest mis meie suhtes on ja tema vead on vaid need, mis teda kirgastavad ja omapäraseks teeb. Ta ongi selline ja ma armastan teda täpselt sellisena.. Ta on selline osaliselt ka minu jaoks. Leidsime üksteist just teineteise arendamiseks. Ta on just see õige!

Tänu sellele positiivsusele meie suhtes tunneme, et võima koos armastavalt ja alatoonideta naerda kumbagi vigade üle. Nagu tütar naerab oma vananenud ema üle, kes ei ole jõudnud ajaga kaasas käia ja tuleb teda ajaga kaasa aitama.

MÄRGE ISEENDALE:

  • Ära unusta, miks oled koos just selle inimesega.
  • Ära unusta tänada universumit selle armastuse ja inimese eest.
  • Ära unusta tänada.
  • Ära unusta tunda õnne ja tänulikkust.
  • Keskendu positiivsusele. (Negatiivsusele keskendumine vaid süvendab seda. Emalik juhendamine ja hoolimine suunab negatiivsust positiivsusele.)
  • Armasta ilma tasusid ootamata.
  • Kallista ja suudle.
  • Ära kanna viha - ta ju ka alles õpib.
  • Ta on inimene - ole inimlik.
  • Ole esimene kes astub sammu paranemise poole, kui partner on pimestatud.
  • Ole julge - armastusega sa ei kaota kunagi, sa vaid võidad. 
  • ARMASTA SÜDAMEST!

No comments:

Post a Comment