Monday, May 20, 2013

Unenägu 20.05 2013 Töötamine

See pidi olema mingisuguse tähendusega mulle, et ma jalad tagumiku alt välja ajaks ja tööle läheks.
Unenäost siis - nimelt minu kallitel sugulastel on oma äri ja loodetavasti löövad sellega tublisti läbi, kuid unenäos neil oli ninni-nänni pood ja mees (nimetame ta Jüriks) oli põhimõtteliselt kogu aja poes paiga peal ja juhatas energiliselt vägesid. Naine (nimetagem ta Mariks) töötas enamasti kontori poole peal.

Mina siis olin läinud külla neile ja Mari palus mul kassas paar klienti vastu võtta kuniks tema mingisuguseid pabereid ajas. Paari kliendi möödudes ma üritasin kassast lahkuda ja oma teed nö minna, kui Jüri tuli mind uuesti kassasse kamandama. Unes ma vastu ei hakanud ka ja läksin kassasse, tegin täispika tööpäeva. Hiljem, kui tööpäev läbi oli, siis oli mul emotsioon selline, et mul ei olnud midagi selle vastu, aga teadsin, et homme ma sinna enam ei lähe. Lõpuks viidi meid autoga kuskile, arvatavasti, iga roju oma koju. Ma ei olnud ainuke tööline, olid veel kaks, kelle isikuid ei selgunud ja nad olid unenäos minu jaoks rohkem nagu võta üks viska vastu teist - kogumid, nad olid minujaoks hallid ja ühesugused, nagu uued e-maili kontod, kuhu ei ole veel isikupärast pilti lisatud.
Mari ja Jüri on ka päriselus väga töökad ja tublid ja kujutan ette, et nende tööeetika ongi midagi sarnast sellele, mida unenäos nägin.

Unenägu võis mulle tähendada seda, et peaksin uuesti mõtlema hakkama tööle minemisele ja seda ma ka teen, aga sellega on kaasnenud vähene ärevus ja segadus. Võibolla oli see unenäo ajend.

Marile ja Jürile (nimed muudetud) soovin jõudu tööle ja usun nende edusse. Olete ääretult tublid!

No comments:

Post a Comment